piątek, 10 czerwca 2011

Skoro urodziłaś się suką, to księżniczką nie umrzesz.




` Idąc dalej przed Jej oczami ukazały się wspomnienia . Te cholerne wspomnienia, które Ją zabijały.Łzy spływały po Jej twarzy, na której widniał rozmazany makijaż ..


Miej tą świadomość, że moja czarna lista zaczyna się kurwo od twojego nazwiska


uśmiecham się tylko po to, by nie płakać.


każda z nas jest jak księżniczka z bajki . po prostu niektórych bajek nie opowiada się dzieciom na dobranoc .






- nie chcę .!
- czego .?
- mieć tej piepszonej nadziei , że on napisze. .



- byłam z nim dla jego niebieskich zniewalających oczu , które tak na mnie patrzyły .
- tylko .?
- nie , dla dłoni, które tak onieśmielająco dotykały .
- i to wszystko .?
- nie , uwielbiałam jego usta , które tak delikatnie całowały .
- więc, tylko dlatego?
- nie , kochałam go , a on mnie .
- więc czemu już z nim nie jesteś .? przecież oczu mu nie wydłubali .
- no nie .
- dłoni też nie ucięli .
- też nie .
- zakneblowali mu usta .?
- nie .
- więc , co się stało. ?
- jego miłość przeminęła. . .



i pomyśleć , że poczułam coś do faceta , którego szacunek do mnie mieści się w łyżeczce od herbaty , mimowolnie go pokochałam , gdyby mój rozum , miał w tym jakikolwiek udział to uwierz , że bym Cię znienawidziła!



zobaczyłam dziewczynę , która siedziała w parku i tępym wzrokiem patrzyła się przed siebie . przechodząc po godzinie , znowu zobaczyłam ją w tym samym miejscu . i znów to puste spojrzenie . nie wiedziałam dlaczego poruszył mnie jej widok . w domu spojrzałam w lustro . no tak ,Ona przypominała mnie... bo moje spojrzenie zaczyna być takie bezmyślne , kiedy GO nie widzę...







Życie narzuca tempo, więc je dogoń, złap za ogon, Ty też to możesz jeśli inni mogą.


Bez Ciebie byłabym pozbawiona wyobraźni.


wkurza mnie, gdy mam już plany na najbliższe dni, tygodnie, miesiące, a tu z stąd ni zowąd pojawia się jedyna osoba, która potrafi to wszystko tak po prostu zniszczyć. w sumie - już się do tego przyzwyczaiłam.



zaczęłam śmiać się z własnych problemów, gdy usłyszałam Twoje.








nie pierdol , żyj dalej , nie przejmuj się tymi pogłoskami miej wyjebane .



wcale nie dziwi mnie fakt , iż ludzie widzą piękno w czymś w czym ja widzę zwyczajne gówno - i na odwrót . mam świadomość istnienia czegoś takiego jak odmienny gust .



i byłabym w chuj szczęśliwa, gdybym cię nie mijała codziennie po 50 razy na korytarzu.


to jebane uczucie, kiedy wiesz, że miałaś świetną okazję, ale jej nie wykorzystałaś.


- Ooo, fajna czcionka .. 
- przypierdala  po oczach -,- 
- ej , weź to dodaj
- ju .
- ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz