środa, 15 czerwca 2011

Jego oczy - najsilniejszy magnez na świecie ! ♥




- Zazdrość ?
- Nie co ty. Ja zawsze rzucam telerzem w laskę która się przystawia do mojego chłopaka. To taka gra ... wiesz orient ...



Nie znasz Goździkowej, nie jesteś 2 w 1 i nie pokonasz małego głoda, ale i tak Cię lubię!


-Powiedziałam mu, żeby dał mi jakiś znak..
-I co?
-Kretyn przyniósł zakaz wjazdu..


i ta nienawiść rozpierdalająca od środka 










I szepnęła przez łzy - pamiętaj, że Cię kocham.!



"my" nie dzieli się na trzy



Miłości nie ma. Amen.
 

Mów do mnie szeptem. Szeptem sie nie kłamie.







po prostu nienawidzę cię kocham cię . ! <3



 Co robisz ?
- Wypisuję Ci list gratulacyjny.
- Jaki list ?
- Z serdecznymi gratulacjami za zajęcie pierwszego miejsca w moim sercu.



dziewczynko miłość nie jest dla Ciebie, lepiej idź na zakupy, albo do kina i ciesz się że nikt nie złamał Ci serca.

50% nas kobiet, tęskni za facetem,który wcale nie jest tego wart...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz