środa, 8 czerwca 2011

say Fuck You and smile < 3






olej to .


ostatnio jaram się faktem , że dostałam od Boga tak zajebistych przyjaciół.


przy Tobie niemożliwe, staję się możliwe. ♥


- łaka łaka.
- tylko na tyle cię stać?
- no dobra: łaka łaka, ee ee!











dla rodziców idealna córka. dla babci idealna wnuczka. nie pije, nie pali, nie przeklina, nie ogląda się za chłopcami.
Potrafisz im powiedzieć, jak bardzo się mylą ? 





trzymaj mnie lepiej, bo jak ją dorwę, to nawet
najlepszy chirurg nie przywróci jej twarzy 





twoja jedna wiadomość jest ważniejsza niż moich 100 powiadomień




-Uśmiech jest dla ludzi szczęśliwych.
- I tu się mylisz. Bo właśnie uśmiech daje szczęście.










docierasz do punktu, z którego nie opłaca się zawracać.


nie księżniczko nie jesteś aż taką jaką sobie wyobrażasz .


Może i miewam te jak to określasz 'humorki'. Może czasem jestem chamska, czasem za szczera? Wiele razy powiedziałam cos, co było szczere aż do bólu.. Ale dzięki temu nie oszukuję ludzi.

Cytują moje słowa, które nawet nie wyszły z moich ust.






- Lato idzie!
- skad wiesz ?
- bo co druga osoba na fejsbuku jest w związku. ♥


Najgłupszą rzeczą, jaką można zrobić w życiu, jest niezrobienie niczego głupiego.


była bezsilna. nie potrafiła mu powiedzieć, że znaczy dla niej więcej niż cokolwiek...♥...



- mam jedno pytanie ..
-słucham? ;p
-dlaczego ty jesteś taki zajebisty?
- ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz