sobota, 30 lipca 2011

nie pytaj, co u mnie... Nie dzisiaj.



 padał deszcz, trampki tonęły w kałużach, a włosy kręciły się na wszystkie możliwe strony


tylko go lubię. nie zakochałam się jeszcze w nim, wciąż mogę powiedzieć mu żegnaj, ale lubię go, naprawdę lubię i na razie to mi wystarcza.


I'm sorry I can't be perfect.


jestem wredna, arogancka, niemiła? być może. ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. trzeba się dostosować..


-nie lubię tego, że jesteś ode mnie o wiele wyższy.
-zaufaj mi, jest w tym zaleta.
-jaka?
-kiedy Cię przytulam możesz słuchać mojego serca, które bije tylko dla Ciebie.



i on ma wyjebane na to co mówią inni , i za to go kochamm .






grasz na dwa fronty? okej, spoko tylko nie myśl,
że ja będę gorsza


naprawdę nie potrzebuję twojego 'kc' w opisie na gg. wyjebane mam, czy kochasz cebulę, czy wolisz ogórki 


jeżeli mi go zabrałaś to poproszę Cię o jedno - daj mu szczęście, szmato.


-ulubiony kolor ?
 -brązowy.
 -bo czekolada ?
 -nie bo Jego oczy. <3


czasem mam ochotę powiedzieć "pierdole" i wyjść. iść przed siebie, nie ważne gdzie. mieć w dupie ludzi.


Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją...


życie zawsze oferuje druga szanse, nazywa się 'jutro'




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz